Προσφορά αλληλεγγύης και έμπρακτης αγάπης
Προσφορά αλληλεγγύης και έμπρακτης αγάπης έδειξαν τα παιδιά του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί, σε συνεργασία με τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, μεταφέροντας τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης στο γεροκομειο Ναυπλίου την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024. Ο καθένας έδωσε από το περίσσευμα της καρδιάς του και με πολύ προθυμία…









