
Η γιορτή αποφοίτησης του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου ήταν μια βραδιά γεμάτη συγκίνηση και χαρά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους παρευρέθηκαν και τίμησαν τη γιορτή μας.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Αντιδήμαρχο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης Δήμου Ναυπλιέων κα Ά. Παναγιωτακοπούλου για την παρουσία και τη στήριξή της, καθώς και στη μητέρα μαθήτριάς μας για τη γενναιόδωρη προσφορά των αναψυκτικών και των φαγητών που συνόδευσαν τη βραδιά μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς -ιδιαίτερα στον κ. Α. Γεραμανη που προετοίμασε τους μουσικούς μας -και τους γονείς.
Μακάρι τα παιδιά αυτά ν’ αξιωθούν σε λιμένας πρωτοϊδωμένους καβαφικούς.



