Συμμετοχή των αποφοίτων μας στο ετήσιο δείπνο ου παρέθεσε χθες βράδυ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος

Πανέμορφες στιγμές στη διοργάνωση του ετήσιου δείπνου που παρέθεσε χθες βράδυ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος στους απόφοιτους μαθητές όλων των Λυκείων της Αργολίδας.
Η εκδήλωση αυτή, που έχει καθιερωθεί την τελευταία δεκαετία από την Ιερά Μητρόπολη, αποτελεί μία ξεχωριστή ευκαιρία για τους νέους μας να λάβουν την ευλογία και τις πατρικές ευχές του Σεβασμιωτάτου ενόψει της νέας πορείας τους στη ζωή.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, ο Μητροπολίτης μας απηύθυνε λόγο στους απόφοιτους, ενώ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει μαζί τους. Η κίνησή του αυτή αναδεικνύει το ενδιαφέρον της τοπικής Εκκλησίας για τους νέους και την υποστήριξή της στα νέα τους ξεκινήματα. Παράλληλα, ως ευλογία, προσέφερε σε κάθε μαθητή ένα βιβλίο.
Στην αναμνηστική φωτογραφία οι απόφοιτοι τους 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *