Ευχαριστίες για μια ουσιαστική ευρωπαϊκή συζήτηση με επίκεντρο τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ενεργειακή κρίση
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση και αίσθημα ευγνωμοσύνης,η εκπαιδευτική κοινότητα του προγράμματος “EPAS – Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου” του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου επιβραβεύουν θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και επίκαιρη ομιλία και συζήτηση με τον Ευρωβουλευτή κ. Γιάννη Μανιάτη. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29…










