Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο -Σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
Την Παρασκευή 28 Μαρτίου μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr, στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με θέμα «Γνωρίζω τον εαυτό μου, σέβομαι τον διπλανό μου». Η θεματολογία του σεμιναρίου, το οποίο εντάσσεται στο πρόγραμμα «Όλοι μαζί για ένα…











