Την Παρασκευή 28 Μαρτίου μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr, στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με θέμα «Γνωρίζω τον εαυτό μου, σέβομαι τον διπλανό μου». Η θεματολογία του σεμιναρίου, το οποίο εντάσσεται στο πρόγραμμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο», περιελάμβανε την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ζητήματα που απασχολούν τους/τις εφήβους στην καθημερινότητά τους. Μεταξύ των θεμάτων που αναπτύχθηκαν ήταν η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η ψηφιακή συναίνεση, η διαδικτυακή φήμη και αποπλάνηση, το sexting και η ασφαλής διακίνηση φωτογραφικού υλικού. Ιδιαίτερη αξία είχαν οι οδηγίες που δόθηκαν στους μαθητές και στις μαθήτριες σχετικά με τις ρυθμίσεις απορρήτου που πρέπει να κάνουν στις κινητές τους συσκευές ώστε να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα, αλλά και οι συμβουλές σχετικά με τους φορείς στους οποίους μπορούν να απευθυνθούν σε περίπτωση που υπάρξουν θύματα ψηφιακής αποπλάνησης. Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των μαθητών/τριών σχετικά με θέματα ασφάλειας και σεβασμού της αυτοδιάθεσης των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο.
Που είμαστε
-
Πρόσφατα
- ΕΠΕΙΓΟΝ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ;” 29/6/2026 26 Ιουνίου, 2026
- Συμμετοχή των αποφοίτων μας στο ετήσιο δείπνο που παρέθεσε χθες βράδυ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος 24 Ιουνίου, 2026
- Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα Στατιστικής του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου για τη βράβευσή της στον 9ο Διαγωνισμό της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής 20 Ιουνίου, 2026
- Γιορτή αποφοίτησης 2026 19 Ιουνίου, 2026
- Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2025-2026) 18 Ιουνίου, 2026
Μεταστοιχεία


