Συμμετοχή των αποφοίτων μας στο ετήσιο δείπνο ου παρέθεσε χθες βράδυ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος
Πανέμορφες στιγμές στη διοργάνωση του ετήσιου δείπνου που παρέθεσε χθες βράδυ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος στους απόφοιτους μαθητές όλων των Λυκείων της Αργολίδας. Η εκδήλωση αυτή, που έχει καθιερωθεί την τελευταία δεκαετία από την Ιερά Μητρόπολη, αποτελεί μία ξεχωριστή ευκαιρία για τους νέους μας να λάβουν την ευλογία…









