Οι μαθήτριες και οι μαθητές μας της Γ’ τάξης του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου αθλούνται στο πανέμορφο φυσικό περιβάλλον του Ναυπλίου και καθαρίζουν την ακτή. “Αθλούμαι στη Φύση – Προστατεύω το Περιβάλλον στο Ναύπλιο” ο τίτλος της προσπάθειας καλλιέργειας της ενεργού πολιτειοτητας και υπεύθυνος εκπαιδευτικός ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας Άγγελος Καμπιωτης. Στόχος και σκοπός της δράσης είναι να συνδυαστεί η ήπια άθληση με την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και προσφορά, μέσα από δράσεις καθαρισμού, ενημέρωσης και σεβασμού του φυσικού τοπίου του Ναυπλίου.
Ευχαριστούμε τα παιδιά που νοιάζονται!



