Με μεγάλη χαρά μάθαμε για την πανελλήνια διάκριση της μαθητικής εφημερίδας του σχολείου μας, του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν! Η ερευνητική ματιά , η πρωτότυπη σκέψη, ο ενθουσιασμός, η ομαδικότητα και η δοτικότητα τους αναγνωρίστηκαν. Για όλα αυτά ακριβώς είναι που αξίζει περισσότερο η επιβράβευση, παρά για το δημοσιογραφικό αποτέλεσμα , καθώς ισοδυναμεί με πνευματική και ηθική περιουσία, με νερό που ποτέ δεν θα στερέψει, όση ξηρασία και αν φέρει το μέλλον, όπως λέει και ο ποιητής…


