Με μεγάλη χαρά πληροφορηθήκαμε ότι το σχολείο μας γίνεται μέρος της μεγάλης οικογένειας του δικτύου EPAS σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές να εμπλουτίσουν τη γνώση τους γύρω από τη λειτουργία της δημοκρατικής διαδικασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με επίκεντρο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τις αξίες της ΕΕ. Απώτερος κεντρικός στόχος του προγράμματος είναι η εμπέδωση της έννοιας της ενεργού πολιτειότητας στους συμμετέχοντες μαθητές, αλλά και ευρύτερα – μέσω της διάχυσης των δράσεων των σχολείων – σε όσο το δυνατό περισσότερους συμπολίτες μας. Η δημοκρατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται τη συμμετοχή όλων μας. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα του προγράμματος, ιδιαίτερα κατά τη φετινή χρονιά που συμπίπτει με τις επόμενες Ευρωπαϊκές εκλογές στις 9 Ιουνίου 2024.
Που είμαστε
-
Πρόσφατα
- Συμμετοχή των αποφοίτων μας στο ετήσιο δείπνο ου παρέθεσε χθες βράδυ ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος 24 Ιουνίου, 2026
- Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα Στατιστικής του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου για τη βράβευσή της στον 9ο Διαγωνισμό της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής 20 Ιουνίου, 2026
- Γιορτή αποφοίτησης 2026 19 Ιουνίου, 2026
- Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2025-2026) 18 Ιουνίου, 2026
- Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) έτους 2026 17 Ιουνίου, 2026
Μεταστοιχεία


